Hızlı Randevu

Randevu almak için lütfen formu doldurun.

Panik Atak Tedavi

Kayseri Panik Atak Tedavisi Nasıl Yapılır / Kayseri Psikoterapi
 
 Kayseri Panik bozukluk tedavisi olan ve tamamen iyileşme görülebilen bir rahatsızlıktır. Bu nedenle, mümkün olan en kısa sürede tıbbi yardım almak çok önemlidir.
 
Kayseri Panik bozukluk tedavi edilirken danışanın panik atak sayısının düşürülmesi amaçlansa da panik atak tedavisinde semptomların hafifletilmesi için uğraşılır.
 
Panik atak hastalarında temel tedavi yöntemleri için hem psikoterapi hem de ilaç (ilaç) tedavi yöntemleri kullanılmaktadır. Bilişsel davranışçı terapi (BDT), psikolojik müdahalenin ön saflarında yer almaktadır. 
 
BDT uygulaması temel olarak kişinin kendi deneyimlerinden öğrenmesi ve panik belirtileri konusunda farkındalık sağlaması için tasarlanmıştır. Bu uygulamalarda terapist, panik atağın fiziksel belirtilerinin yaşamı tehdit eden bir durumu göstermediğini hastaya anlatmak amacıyla, panik atak belirtilerini aşamalı olarak yeniden üretir. Bu anlayışı danışanın aklında kurulduktan sonra, insanlar panik atak sırasında daha rahat hissedeceklerdir.
 
Kayseri’de Sarı Psikoloji uzman psikolog kadrosuyla Panik Atak – Panik Bozukluk tedavisinde Bilişsel Davranışçı Terapi (BDT) yöntemini kullanarak danışanda tamamen iyileşme sağlamaktadır. 
 
Kayseri Psikolog Panik Atak Sırasında Nasıl Öneriler Sunar ?
• Panik atak ile savaşmayın.
• Mümkünse olduğunuz yerde kalın.
• Olumlu, huzurlu veren ve dinlendirici yerlere odaklanın.
• Saldırının geçeceğini kendinize hatırlatın.
• Unutmayın,  panik atak hayatınız için bir tehdit değil.
• Yavaş ve derin nefes alın.
 
Kayseri Panik Atakları Önlemek için Kendinize Ne Yapabilirsiniz?
• Bilişsel davranışçı terapi ilkelerine dayanan anksiyete bozuklukları için hazırlanmış kendine yardım kitaplarını okuyabilirsiniz.
• Pilates veya yoga gibi sağlıklı egzersizlerle beraber dinlendirici masajlar veya aromaterapiler kullanabilirsiniz.
• Semptomları hafifletmeye yardımcı olacak nefes egzersizleri öğrenebilirsiniz.
• Stresi ve gerginliği azaltmak için düzenli olarak spor yapabilirsiniz. 
• Şekerli besinler, kafein, sigara ve alkol tüketimi atağı daha da kötüleştirebileceğinden azaltabilirsiniz.
 
Kayseri Panik Atak  | Panik Atak Tedavisi | Kayseri Psikolog | Kayseri Psikolog Randevu Al Tıklayınız